مسابقه دانشجویی در جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی
چهار شنبه 20 خرداد 1394 بازدید: 1689
مسابقه دانشجویی در جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی

سومین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) در یکی از بخش‌های رقابتی خود مسابقه دانشجویی با داوری مستقل برگزار می‌کند.
به گزارش روابط عمومی سومین جشنواره فیلم وعکس فناوری وصنعتی (فردا)، باتوجه به بخش‌های رقابتی این جشنواره که شامل: فیلم های داستانی (ویدئویی بلند و کوتاه)، فیلم های مستند (کوتاه، نیمه بلند و بلند)، فیلم های پویانمایی، آیتم های تبلیغاتی (آنونس، تیزر و نماهنگ)، بخش ویژه (فیلم های یک دقیقه ای)، عکس و مسابقه دانشجویی است دانشجویان با ارسال آثار خود می توانند در تمام بخش های جشنواره شرکت کنند و آثار ارسالی آنها در بخشی مجزا با حضور داوران دانشگاهی ارزیابی می‌شوند.
مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره 31 خردادماه است و ثبت نام از طریق سایت جشنواره و همچنین تکمیل و ارسال فرم چاپ شده فراخوان امکان پذیر است.
براساس این گزارش، سومین جشنواره ملی فیلم وعکس فناوری و صنعتی(فردا) ازهفتم تا نهم مردادماه به دبیری مسعودنجفی ، توسط جهاد دانشگاهی و با همکاری وزارت صنعت ، معدن وتجارت، معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و دانشگاه هنر برگزار می‌شود.

فراخوان سومین جشنواره فیلم وعکس فناوری و صنعتی (فردا) ازچندی قبل منتشرشده است وعلاقمندان می‌توانند آثارخود را درهفت بخش تعیین شده تا 31 خرداد ماه ارسال کنند. فراخوان جشنواره از طریق سایتWWW.JDFEST.IR و همچنین مراجعه حضوری وتلفنی قابل پیگیری است.