اعطای نشان ویژه جشنواره «فردا» به انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند ایران
چهار شنبه 17 مهر 1398 بازدید: 2306
اعطای نشان ویژه جشنواره «فردا» به انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند ایران
دبیرخانه جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی«فردا» در اختتامیه دوره پنجم این جشنواره، 3 نشان ویژه اعطا کرد که یکی از آنها به محسن استادعلی؛ رئیس انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند ایران تعلق گرفت.

به گزارش روابط عمومی پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی«فردا»، یکی از 3 نشان این دوره از جشنواره که شب اختتامیه ویژه سازمان‌ها و نهادها در نظر گرفته شد، به محسن استادعلی؛ رئیس انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند ایران اعطا شد.
دبیرخانه پنجمین جشنواره فیلم فناوری و صنعتی«فردا» از بدو شروع فعالیت‌های اجرایی خود، در تعاملی سازنده با این انجمن و امضای تفاهمنامه با آن، سعی در استفاده از ظرفیت‌های موجود در این انجمن و تخصص و تجارب اعضای آن داشت.
ارتباط دبیرخانه این جشنواره منجر به برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی با اعضای انجمن، بازدید از برخی از مراکز صنعتی با حضور اعضای داوطلب انجمن که به ایده‌پردازی برای ساخت فیلم مستند متناسب با اهداف این جشنواره بیانجامد، منجر شد که در نهایت خروجی چنین تعامل و همکاری منجر به ساخت چند فیلم مستند ویژه جشنواره که نخستین رونمایی آنها در اکران دوره پنجم جشنواره بود.
پنجمین دوره جشنواره به پاس این تعامل، مشارکت و همکاری مشترک میان خود و انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند در اختتامیه جشنواره که شامگاه دوشنبه 15 مهر در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد، یکی از 3 نشان ویژه خود را به رئیس این انجمن اعطا کرد.
انتهای پیام