احسان علیخانی مجری اختتامیه جشنواره فناوری و صنعتی
جمعه 9 مرداد 1394 بازدید: 5940
احسان علیخانی مجری اختتامیه جشنواره فناوری و صنعتی

احسان علیخانی اجرای مراسم اختتامیه سومین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی را برعهده دارد.
به گزارش روابط عمومی سومین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا)، احسان علیخانی که یکی از مجریان موفق و برگزیده سال‌های اخیر سیماست، اجرای مراسم اختتامیه سومین جشنواره فناوری و صنعتی را برعهده دارد.
این مراسم دو ساعته، با مدیریت محمد حمیدی‌مقدم که کارگردانی بسیاری از رویدادهای داخلی و خارجی مانند طراحی و آماده‌سازی متریال‌های تصویری غرفه ایران در نمایشگاه اکسپوی میلان، افتتاحیه و اختتامیه دوره‌های متعدد جشنواره فیلم فجر، مقاومت و... را برعهده داشته است، برگزار خواهد شد.
در این مراسم، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و رییس بنیاد ملی نخبگان، دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی، دکتر حجت‌اله ایوبی رییس سازمان سینمایی و معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمع زیادی از معاونان آن‌ها به همراه سینماگران شاخص و مستندسازان و مدیران فناوری و صنعتی کشور حضور خواهند داشت.
مراسم اختتامیه سومین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی ساعت 18 روز شنبه 10 مرداد در پردیس سینمایی چارسو برگزار می شود و در این مراسم ضمن معرفی برگزیدگان بخش های مختلف، نکوداشت زنده یاد محمدرضا مقدسیان و بزرگداشت کامران شیردل نیز برپا خواهد شد.